22 Jun 2013

1st Mini GA by Random Rainbow~~~



Hello there world!
                                                      


Di pagi yang hening, sedang aku berbelogwalking sana-sini, tetiba aku terjumpa satu belog nie yang buat mini give away!!. Ok, apa sebenarnya mini give away nih??. Ha..senang cerita nak kasi korang paham, mini give away ni adalah kemurahan hati seorang blogger yang nak kasi hadiah percuma dekat bloggers2 yang lain :) Ehhhh...PERCUMA??..memang insan macam aku nih ( insan awesome) takkan lepaskan peluang untuk join sama ihikksss :3 ( pantang dengar nak dapat hadiah percuma :D) Hadiah dia aku tengok cam best jerr..so tanpa membuang masa dan dengan semangatnyerr cepat2 aku tulis entri nih dengan kelajuan semaksimum selaju secepat2nya pasai tarikh dia sampai 23/6/2013 jerr. Daripada aku tak buat pape lebih baik aku join kan? At least kalau ada rezeki, mana tau boleh menang prize ke :) teehee!! Tekan sini tau kalau nak join sama :)


P/s- Anda di tag!!!


                                                                                 Mirza Caley ^_^
                                                                                 

                                                                            

2 comments:

  1. thanks join mini segmen ni ye :) best of luck! :) anyways senarai peserta dah diupdate :
    http://ourrandomrainbow.blogspot.com/2013/06/senarai-peserta-1st-mini-ga.html

    :)

    ReplyDelete
  2. sama2 :) harap dpt menang.. hehehe

    ReplyDelete