24 Jun 2013

bila sunyi...



Hi,assalamualaikum !

Akhir-akhir ni jujur aku katakan aku kerap merasakan kesunyian abadi. Semua yang aku buat semuanya tak kena. Aku sering bercakap sama pokok2, menegur dengan mesra kucing2 dijalanan..meoww~meoww~~ kucing tu pandang aku, then muka dia macam ni...



                                                                         
get a  life bro 

Ok, aku sentap.-,- kucing2 pun taknak cakap dengan aku ke?aisehh..sombong kau yerr..uhukkss :'( ... Memang sedih aku rasa..hmm..Bila aku duduk sorang2 lagi la terasa sunyi tu. Waaaa... what happen to me..  *sobssSo, untuk mengisi kesunyian yang aku rasa tu, aku layan youtube jaa... arghhhh...hahaha..Ever heard of kevjumba or maybe Nigahiga?. Awesome wei dorang nie.... famous youtuber ever baqhang! hahahha...Bila aku rasa down atau stress sangat mesti aku layan Kevjumba dengan Nigahiga ni...Memang asyik gelak je tengok video diorang ni.. heee... dapat la aku lupakan semua stress yang aku ada..



Im not cool xD
                                                                               


                                                                          Shed a tear :)


                                                                 Best crew vs Poreotic :)



                                                                 Famous lazy people ^_^

                                                                         
                                                                                   

                                                                      New Puppy ^^




                                                                     Just wanted to say :)



so, guys that are some awesome videos that i like to watch over and over again :). Chekidaut!!... teeheee ^_^... Masalah sunyi tak jadi masalah dah buat aku.. huuuu.. :) So, Incik meow takpayah sombong dengan kita dah.. heee... Sayonara then !





                " When you really have faith in someone, but then they throw away your trusts it hurts.."



                                                                         


                                                               

No comments:

Post a Comment