15 Jun 2013

Hari Anugerah





Hai ! Assalamualaikum..


    Semalam kan aku pergi sekolah adik aku, sebab dia dapat anugerah straight A's waktu PMR tahun lepas...Ok, kenapa aku rajin sangat nak ikut pergi majlis2 macam ni??.Adakah aku seorang kakak yang baik, yang sentiasa memberi sokongan kepada adik2nya?. Aku sendiri bangga dengan diri aku wehh..hahaha...geeezz...Padahal niat aku, nak makan banyak2, lepas tu nak usha mamat hensem yang ada kat sana....yahahaha...(saya pelik). So, heres some picca of us lepas majlis tu ...muehheehehehe,......


                                                                         


Handsome tak adik saya... :3                  



My lil bro wit my father...~


Ibu, Angah, Ayah  ^_^
( asal muka ayah aku nie garang semacam jekk -_-)



Kawan bergaduh all the time yaw...
( budak kat atas ni curik earphone saya bawak balik hostel dia!grrr...)



Kenapa aku pendek sangat nie??? Uwaaa :'(


  Sebenarnya, satu lagi misteri pasal adik aku ni, macam mana dia boleh dapat straight A???. Dia tu, kalau nak kata rajin sangat belajar tu, haizz, memang tak lah kan. Asal balik cuti je, aktiviti dia kat rumah,tidur,tengok anime,main xbox,tidur lagi,xbox lagi lepastu tidur. Memang takde aktiviti lain. Kalau nampak dia bukak buku tu, kira awesome wehh... terkejut bakhang kitorang tengok dia...hahaha....Apa-apa hal pun, aku tau dia ni mesti fokus study kat sekolah..Omedettou my bro! Tahniah dapat result baik camtu,hehee...


  Ok, tu jela kot gambar yang ada yang aku boleh tunjuk kat korang. Dalam gambar tu kalau korang korang perasan, muka ayah aku garang je kan?..haha.. sebenarnya, dia tak garang pun kay.. dont judge the book by  its cover kata omputeh,.. hikhik..



Tq for reading this entry!
May peace be upon you ! =)  


  

1 comment:

  1. wuhuhuu!!
    hensemnya adik kmu..hehee=p
    tinggi pulak tu.taniah=D

    ReplyDelete