7 Jun 2013

That Moment :)



                Hello guys!! Anyeonyonyonggg... (ok takde bunyik korea pun..ihikss)


     
  Aku rinduuuuuuuuuuuu nak hupdate belog!!!! hahahhaha....tapi,tapi mood nak menulis tu kurang sikit laaa..huuuu ..so,harini aku cuma nak kongsikan gambar-gambar jerr... boleh kan ... :D 




                                                                         
Kami buddyz takkan terpisahhh..hee...

Bajet staill...

Semua muka gila kamera..heeee...^_^



                                                                           
Korang memang best!


                                                                           
Merenung masa depan yaw....




Muka berlakon aku..heewww (senyum jahat)


    So, semua gambar kat atas tu, taken at pantai Bagan Lalang,ala dekat Gold Coast Sepang tuu.. ( ceh nama nak yang gempak je..haha ). Rindu sangat time dapat bersama-sama dengan member macam ni lagi,haha..Memang aku hargai sangat2 semua kawan yang pernah aku ada, semua aku sayang tau ^_^. . Ok,thats it, aku kan malas nak menulis...hahaha...( padahal senang je -_-'' )                                          




                                                                     
Feeling2 One Piece! jangan jeles tauuuu.....heeee :P




Ok,bye!

P/s : Sfwd ^_^



3 comments: